معرفی خدمت متمایز کسب و کار

مدیریت کسب وکاری را در حوزه ساخت و ساز های سبک، پیش ساخته با سیستم ال اس اف(LSF)  برعهده دارم. بهره برداری از این سیستم در ساختمان سازی باعث کاهش تلفات انسانی در زمان زلزله خواهد شد. کسب وکارم برای معرفی خدمتی که ارائه می دهد با مشکلاتی روبه رو شده است. در این باره از مشاوران مختلفی راهنمایی گرفته ام. اکثر آنها عنوان می کنند که بهتر است در پیام های ارسالی به مشتریان و مخاطبان از پیام هایی با بار معنایی منفی، مانند نجات آنها در زمان زلزله بهره برداری کنم. در حال بررسی پیشنهاد آنها هستم اما در پی یافتن راهکارهای دیگری نیز می گردم. لطفا در این باره راهنمایی بفرمایید؟ 

ارسال سوال 11 ماه قبل
احمد احسانی فر
مشتریان یا مخاطبان کسب وکار مورد نظر گروه خاصی از جامعه را تشکیل می دهند، اما همین گروه خاص با قشر کثیری از مردم که قرار است در ساختمان های ساخته شده زندگی کنند، مواجه هستند. بنابراین این کسب وکار بهتر است به تدوین پیام برای دو گروه از مشتریان اقدام کند؛ گروهی که مشتریان اصلی و خریداران اولیه خدمات کسب وکار هستند و گروهی که به عنوان مصرف کنندگان نهایی معرفی می شوند.
شرکت مورد نظر بهتر است پیامی را تدوین کند که مصرف کننده نهایی را ترغیب به مصرف محصولی کند که کسب وکار مورد نظر ارائه داده است. در این باره همیشه تدوین پیامی ترسناک نیز نتیجه بخش نیست. برای مثال عنوان اینکه استفاده از این سیستم مشتریان را از زلزله نجات خواهد داد همیشه هم کارساز نیست. چون گاهی مشتریان نسبت به پیام منفی واکنش خوبی نشان نمی دهند. بهتر است کسب وکارها در این باره پیام های اطلاع رسانی به مخاطبان بدهند.
 اگر پیام مورد نظر از طرف یک ارگان بی طرف که در این حوزه متخصص است، تایید شود، مشتریان راحت تر به خدمات کسب وکار اعتماد خواهند کرد. بنابراین در این باره کسب وکار مورد نظر باید تمام شرایط و ویژگی  خدمت خود را بررسی و پیامی درست و صادقانه را برای مخاطبانش تدوین و ارائه کند.

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ 11 ماه قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز