وفاداری کارکنان

کسب وکاری آنلاین را با حدود 15 کارمند مدیریت می کنم. وفاداری کارکنان برای ادامه حیات کسب وکارم از فاکتورهای مهمی  است چون درصورتی که آنها وفادار باشند، در مواجهه با مشتریان بهتر می توانند به فعالیت و خدمات ارائه شده توسط کسب وکار ترغیب شان کنند. در این باره راهنمایی کنید که چگونه می توانم آنها را به کسب وکارم وفادار کنم؟ 

ارسال سوال 12 ماه قبل
احمد احسانی فر
وفاداری کارکنان به سازمان و کسب‌وکار رابطه مستقیمی با وفاداری سازمان به کارکنان دارد. به نوعی می‌توان گفت که این وفاداری دوطرفه است و مدیران کسب وکارها زمانی می‌توانند، کارکنانی وفادار داشته باشند که خودشان نیز در قبال آنها وفادار باشند.
همچنین وفاداری در درازمدت شکل می‌گیرد و وقتی سازمانی با کارکنانش ارتباطی بلندمدت برقرار می‌کند، می‌تواند انتظار وابستگی و وفاداری داشته باشد.

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ 12 ماه قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز