تعلیم نیروهای فروش 

مدیریت فروش یک فروشگاه زنجیره ای در حوزه لوازم خانگی را برعهده دارم. چندی  است نیروهای فروش جدیدی به مجموعه ما اضافه شده اند و کارفروش محصولات به صورت عمده و خرده فروشی گستردگی بیشتری به خود گرفته است. نیروهای فروش جدید هنوز آنچنان که باید و شاید برای برقراری ارتباط با مشتریان آمادگی ندارند و به طور شخصی مشغول به یادآوری نکاتی برای آنها شده ام اما همچنان نیروهای فروشگاه دچار ضعف هستند و فروش به درصد قابل توجهی نرسیده است. به نظرتان باید به چه نکات و موضوعاتی برای فروش و برقراری ارتباط با مشتریان اشاره کنم تا نیروهای فروش به کارآمدی لازم برسند؟ 

ارسال سوال 9 ماه قبل
محمدعلی طرفی
نیروهای فروش باید بتوانند به خوبی درباره زوایای محصولات فروشگاه به مشتریان توضیحات کاملی بدهند. این توضیحات باید صادقانه و با بیان مزیت های محصولات باشد تا مشتریان بتوانند با آسودگی خیال انتخاب کنند. علاوه براین نحوه قیمت گذاری و چرایی آن نیز از نکاتی ا ست که مشتریان برای دانستن آن علاقه زیادی از خود نشان می دهند. پاسخگویی به سئوالات مطرح شده توسط مشتریان موضوع مهم دیگری  است که باید نیروهای فروش به آن   دقت داشته باشند. به هرحال نیروهای فروش نباید فقط نسبت به مشتریانی که احساس می کنند، حتما خریدار هستند، توجه کنند چون حتی اگر مشتری از اجناس فروشگاه خریداری نکند، باز نحوه برخورد نیروهای فروش در ذهنش باقی می ماند و در زمان های دیگر امکان دارد به عنوان مبلغ فروشگاه عمل کند.

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ 9 ماه قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز