دسته بندی مشتریان

مدیریت کسب وکاری را در حوزه بسته بندی و صادرات میوه و سبزیجات برعهده دارم. در راستای جذب مشتری برای کسب وکار با تمامی اقشار جامعه روبه رو هستیم. کارکنان کسب وکارم سعی می کنند برای ارائه محصولات و خدمات به دسته بندی مشتریان براساس طبقه اجتماعی و مالی بپردازند. به نظرتان دسته بندی مشتریان به این شکل شیوه درستی برای جذب آنها است؟ 

 

ارسال سوال 9 ماه قبل
امیر محمدی
وقتی کسب وکاری خدماتی را برای تمامی اقشار جامعه ارائه می دهد، دسته بندی مشتریان شیوه درستی برای بازاریابی نیست، به خصوص اگر براساس دسته بندی مشتریان کسب وکار مورد نظر از استراتژی قیمت گذاری متفاوتی نیز بهره برداری کند. البته در آخرین شیوه های بازاریابی امروز نیز دسته بندی مشتریان براساس طبقه های اجتماعی و مالی تهیه شده است. بنابراین کسب وکارها باید برای تمامی مشتریان چه تحصیلکرده باشند یا نباشند، انرژی یکسانی را صرف کنند تا بتوانند روز به روز مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کرده و دربازار پررقیب  ماندگار شوند.

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ 9 ماه قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز