مزایای برند شدن برای جذب مشتریان 

چندوقتی  است کسب وکاری را که مدیریت می کنم، وسعت گرفته و شعب مختلفی از آن در شهرهای مختلف راه اندازی شده، اما هنوز کسب وکارم مراحل برندینگ را طی نکرده است. مشاور کسب وکارم عنوان می کند نباید به افزایش فروش کسب وکار اطمینان داشت و کسب وکار اگر برنامه ریزی دقیقی برای برندشدن نداشته باشد، به مرور از صفحه رقابت حذف می شود و همچنین برندشدن باعث افزایش مشتریان نیز خواهد شد. به نظرتان درست است که در این شرایط ایده آل، هزینه ای را برای طراحی برند صرف کنم یا اینکه برند شدن از چه طریقی به جذب مشتریان بیشتر کمک می کند. 

ارسال سوال 9 ماه قبل
احمد مشایخی
برندشدن مزایای زیادی هم برای خود کسب وکار و هم برای مشتریان آن دارد. مزایایی مانند یک: کاهش ریسک پذیری مشتری. مشتریان همیشه در زمان خرید نگران این هستند محصولی که خریداری می کنند باکیفیت و متناسب با انتظار آنها باشد. وجود برند ریسک مشتریان را کاهش می دهد و آنها را نسبت به خریدی که انجام می دهند، مطمئن می کند. دو: برند بودن، باعث کاهش جست وجو توسط مشتریان می شود. 
جست وجو برای کالاهای مناسب همیشه مشتریان را خسته و بی طاقت می کند و همین موضوع باعث افزایش قیمت واقعی محصولات نیز می شود، اما مخاطبان وقتی با برندی روبه رو می شوند با توجه به سابقه آن به راحتی دست به انتخاب می زنند و در این باره با مشکلی مواجه نمی شوند. سه: نمایش بهتر محصولات برند. گاهی مشتریان فقط از طریق ظاهر محصولات برند اقدام به خرید آن می کنند یعنی بر حسب نام برند محصولات آن را خریداری و استفاده می کنند و دیگر به کیفیت آن توجه نمی کنند. بنابراین برند شدن اثرات فوق العاده ای برای برندها به همراه خواهد داشت؛ اثراتی که شاید تا مدت ها برای برند باقی بماند و مشتریان فراوانی را برای کسب وکارها فراهم کند. البته کسب وکارها باید براساس استراتژی برندشان در بازار حرکت کنند و فقط به نقشه هایی که روی کاغذ ترسیم کرده اند، اکتفا نکرده و باید آنها را عملیاتی کنند.

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ 9 ماه قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز