تغییر استراتژی برند 

کسب وکاری را چندوقتی  است مدیریت می کنم. کسب وکار موردنظر قبل از مدیریتم از استراتژی ثابت برای حضور دربازار استفاده کرده است. البته کسب و کار موردنظر با استفاده از این استراتژی حضور موفقی نیز در بازار داشته است. مشاوران کسب و کار راضی به تغییر استراتژی نیستند و نسبت به آن هشدار می دهند. به نظرتان باید این استراتژی را همچنان ادامه بدهم یا اینکه نسبت به تغییر اقدام کنم. لطفا در این باره راهنمایی کنید؟ 

 

ارسال سوال 3 ماه قبل
امیر جوان
برخی کسب وکارها استفاده از استراتژی ثابت را بر استراتژی رشد ارجح می دانند. چنین کسب وکارهایی در استراتژی ثابت به فعالیت های فعلی خود ادامه داده و بدون هیچ تغییری روند کاری خود را ادامه می دهند. وقتی کسب وکاری برای مدت طولانی در حال رشد بوده و احساس می کند که با آینده مبهمی روبه رو است سعی می کند به طور موقت از این استراتژی بهره برداری کند. به نوعی کسب وکارها سعی می کنند تا بهبود شرایط بازار همچنان استراتژی ثابتی را در پیش بگیرند. البته شرایط بازار داخلی ایران به گونه ای ا ست که بسیاری از کسب وکارها برای تغییر استراتژی عملکردشان کمتر ریسک می کنند اما به هرحال استفاده از یک استراتژی در طولانی مدت شاید برای کسب وکار اثرات خوبی نداشته باشد و بهتر است که در این باره برنامه ریزی داشته باشد اما اگر کسب وکار در شرایط نامناسبی از بازار حاضر است، تغییر استراتژی برای آن پیشنهاد نمی شود. کسب وکار سوال کننده نیز باید شرایط بازار را به خوبی مورد سنجش قرار دهد و بعد از بررسی های دقیق نسبت به تغییر اقدام کند. علاوه براین اگر کسب وکار موردنظر با همین استراتژی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده باید با دقت بیشتری نسبت به تغییر اقدام شود.

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ 3 ماه قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز