موانع رسیدن به اهداف 

مدیریت کسب وکاری را در حوزه تولید محصولات قطعات کامپیوتری برعهده دارم. حین شکل گیری کسب وکار سه هدف مهم را محور حرکت در بازار قرار دادیم. اهدافی مانند:

1- برند اول بازار شدن.

2- کسب محبوبیت میان مخاطبان.

3- برقراری ارتباط با مخاطبان و وفادار کردن آن به کسب وکار. برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی مشخص و مکتوبی را انجام دادیم اما بعد از تقریبا سه سال هنور اتفاقی رخ نداده و به هیچ کدام از اهداف مان نرسیده ایم.

لطفا راهنمایی کنید که چرا چنین اتفاقی برای کسب وکار پیش آمده است؟ 

ارسال سوال 11 ماه قبل
محمد افشاریان
عوامل متعددی مانع رسیدن کسب وکارها به اهداف شان می شوند. این عوامل باید توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ای کسب وکار موشکافی شده و برای آن راه حل داده شود اما نکته مهم این است که کسب وکارها حین برنامه ریزی باید نوسانات بازار و روند حرکتی رقبای خود را با دقت رصد و بعد اهداف شان را مکتوب کنند و بدانند که اجرای برنامه های مکتوب شیوه راحتی نیست و امکان دارد برای رسیدن به هدف اصلی مشکلات زیادی که از پیش تعیین نشده برای کسب وکار پیش بیاید.
علاوه براین کسب  محبوبیت و وفاداری مشتریان نیاز به برنامه دقیق تبلیغاتی و از همه مهم تر توزیع صحیح محصولات دارد چون مشتریان تا محصولی را به خوبی نشناسند و در دسترس نداشته باشند، به سمت برند جذب نشده و تمایلی به استفاده از آن ندارند. برای تبلیغات نیز باید حرکت رقبا در نظر گرفته شود و با توجه به عملکرد آنها کسب وکار تبلیغات متنوع تری را برای مشتریانش تدارک ببیند. به هرحال عدم رسیدن به اهداف علل متعددی دارد که برندها باید برای کشف آنها وقت و هزینه کنند تا با رویکرد بهتری در بازار باقی بمانند.

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ 11 ماه قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز