ابهامات مشتریان 

مدیریت فروش کسب وکاری آنلاین را برعهده دارم. کارکنان بخش فروش کسب وکار دائما از سوالات و ابهاماتی که مشتریان نسبت به محصولات مختلف مطرح می کنند گله کرده و می گویند که این رویکرد مشتریان باعث خستگی و کاهش انگیزه آنها برای کار می شود. به نظرتان کارکنان باید مشتریانی را که در مورد محصولات دچار ابهام می شوند کنار بگذارند یا اینکه برای ارتباط با آنها راهکار جدیدی بیابند؟ لطفا در این باره راهنمایی کنید؟ 

ارسال سوال 11 ماه قبل
مرضیه میرعظیمی
یکی از اشتباهات کارکنان بخش فروش به خصوص آنهایی که جدیدا وارد این حوزه شده اند، نادیده گرفتن ابهامات مطرح شده از طرف مشتریان است. این عدم توجه توسط کارکنان بخش فروش باعث انصراف و دلسردی مشتریان نسبت به محصولات و کسب وکار می شود. کارکنان حرفه ای کسانی هستند که به دقت به ایرادات و ابهامات پیش آمده پاسخ داده و مشتریان را تشویق به بیان بیشتر  کنند. 
اگر به ابهامات مشتریان پاسخ داده نشود، ذهن مشتری درگیر شده که دیگر توجهی به صحبت های فروشندگان نمی کنند. مشتریانی که ابهاماتی را مطرح می کنند، مشخص است که به محصول توجه کرده و خواهان خرید آن هستند. گاهی مشتریان چنین ابهاماتی را برای کاهش قیمت محصولات عنوان می کنند. کارکنان باید با دقت به چنین مواردی با مشتریان برخورد داشته باشند تا بتوانند فروش خود را بالاتر ببرند.

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ 11 ماه قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز