قیمت گذاری محصول

محصولی را به بازار ارائه داده‌ام که موفقیت چندانی را کسب نکرده است. کارشناسان و مشاوران شرکت اکثرا بر این باورند که دلیل این مسئله قیمت‌گذاری پایین بوده که مصرف‌کننده را نسبت به کیفیت محصول دچار تردید کرده است. نمی‌دانم اگر قیمت را بالا ببرم، تاثیری در فروش محصول خواهد داشت یا خیر. لطفا من را راهنمایی کنید

ارسال سوال 2 سال قبل
مهدی

اگر قبلا برای این محصول تبلیغات گسترده‌ای انجام داده‌اید و مردم با اسم کالای شما آشنا شده‌اند، افزایش قیمت آن دیگر نمی‌تواند به شما کمک کند. بنابراین توصیه ما این است که ابتدا نظرسنجی کنید و ببینید آیا افراد محصول شما را می‌شناسند یا خیر. اگر بیش از 50 درصد افراد، محصول شما را می‌شناسند، دیگر افزایش قیمت راهکار مناسبی نیست. اگر زیر 50 درصد از وجود کالای شما آگاهی داشتند، در آن صورت می‌توانید افزایش قیمت بدهید و موج تبلیغاتی بعدی خود را کاملا به شکلی جدید راه‌اندازی کنید.
اگر بیش از 50 درصد با محصول شما آشنا باشند، دوکار می‌توانید انجام بدهید. نخست می‌توانید محصول خود را با یک برند جدید و با قیمت جدید به بازار ارائه کنید و تبلیغات خود را روی برند جدید متمرکز کنید. دوم آنکه می‌توانید بسته‌بندی محصول خودتان را شکیل‌تر از گذشته کنید و با بسته‌بندی جدید و با همان برند قبلی و با قیمت جدید در بازار حضور پیدا کنید. در این شرایط نیز باید محصول با بسته‌بندی جدید را تبلیغ کنید. توصیه می‌کنیم اگر میزان آشنایی افراد با برند شما خیلی کم باشد، برند جدیدی را انتخاب کنید و اگر میزان آشنایی زیر 50 درصد است، اما در محدوده 30 تا 50 درصد قرار می‌گیرد، روش بسته‌بندی جدید را امتحان کنید.

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ 2 سال قبل

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی