عرضه محصول از طریق کال سنتر

یک تولیدکننده لوازم آشپزخانه هستم و به توصیه شرکا قصد دارم محصولاتم را از طریق فروشگاه‌های کال‌سنتر به مشتریان عرضه کنم. این تصمیم چه مزایا و معایبی می‌تواند برای کسب‌وکار من داشته باشد؟

 

ارسال سوال 2 سال قبل
سید حامد ایرانپور

متأسفانه در ایران اکثر شرکت‌هایی که از سیستم کال‌سنتر استفاده می‌کنند کالاهای بی‌کیفیت چینی می‌فروشند و نزد جامعه ایرانی کارنامه خوبی ندارند.
توصیه ما این است که یا اساسا این شیوه فروش را فراموش کنید یا اگر تمایل به انجام آن دارید حتما خودتان سیستم فروش تلفنی را راه‌اندازی کنید. این کار مزایای زیادی را برای شما خواهد داشت، زیرا شما به جزییات کالای خودتان مسلط هستید و کارمندانی که پاسخگوی مشتریان هستند زیرنظر شما خواهند بود و با ارائه اطلاعات غلط یا برخورد نامناسب موجب خدشه‌دار شدن برند شما نخواهند شد. ممکن است در ظاهر این کار هزینه‌زا باشد، اما در عوض شما سهم واسطه (کال‌سنتر ثانوی) را پرداخت نمی‌کنید و درآمد شما بیشتر خواهد شد. مزیت فروش از طریق تلفن در کلانشهرها این است که افراد مجبور نیستند برای خرید حتما از منزل خارج شوند و نگران جای پارک و ترافیک باشند. این نوع سرویس‌ها احتمالا برای بخشی از جامعه جذابیت دارد و می‌تواند فروش شما را بیشتر کند. البته این کار بیشتر درباره لوازم‌خانگی کوچک جواب می‌دهد. بسیار بعید است افراد برای خرید یخچال و تلویزیون و... حاضر باشند از راه دور و از طریق تلفن اقدام به خرید کنند. بنابراین اگر شما لوازم خانگی سبک و کوچک می‌فروشید وارد این سیستم شوید. نکته دیگر آنکه این سیستم هم همانند شیوه های دیگر بازاریابی فوت‌وفن‌‌ خاص خود را دارد. در شماره‌های قبل در پاسخ به پرسش یکی از خوانندگان مفصل‌تر در این خصوص توضیح دادیم.+

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ 2 سال قبل

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی