باشگاه مشتریان مبتنی  بر وب سایت

مدیر کسب و کار آنلاینی در حوزه محصولات لوکس هستم که قصد راه اندازی باشگاه مشتریان را برای این کسب و کار دارم. برخی از مشاوران سازمان بر این باورند که باشگاه مشتریان برای این کسب و کار باید مبتنی بر کارت باشد اما این موضوع هزینه های مختلفی را برای سازمان به همراه دارد، از نظر شما امکان این موضوع وجود دارد که باشگاه مشتریان مبتنی بر وب سایت باشد؟ 

 

ارسال سوال یکسال قبل
حمیدرضا افشاری
معمولا سازمان هایی از باشگاه مشتریان مبتنی بر کارت استفاده می کنند که مشتریان حضوری بیشتری داشته باشند، با توجه به اینکه کسب و کار شما در حوزه آنلاین است و با مشتریان حضوری زیادی سر و کار ندارید، توصیه می شود که باشگاه مشتریان خود را مبتنی بر وب سایت راه اندازی کنید. 
برای راه اندازی باشگاه مشتریان مبتنی بر وب سایت، باید در ابتدا وب سایت خود را بازطراحی کنید و از طریق به کارگیری برنامه نویسان مناسب، این امکان را برای مشتریان مهیا سازید که از طریق نام کاربری و پسورد به پنل خود در وب سایت مراجعه کنند. از طرفی مشتریان را براساس خرید دسته بندی کنید و برای هر یک از گروه ها، خدمات و مزایایی را در نظر بگیرید. ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که باید تمامی این موارد از طریق برنامه نویسی در وب سایت لحاظ شود و باشگاه مشتریان به پنل پیامکی متصل باشد که از این طریق بتوان به خوبی با مشتریان ارتباط برقرار کرد. 
از طرفی باشگاه مشتریان مبتنی بر وب سایت، امکان جمع آوری اطلاعات مشتریان را برای کسب و کار شما مهیا می کند و برای بهبود دسترسی مشتریان به باشگاه نام کاربری باشگاه می تواند ایمیل آنها باشد.

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ یکسال قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز