حضور در نمایشگاه بین المللی

 کسب وکاری را به تازگی مدیریت می کنم. از عمر کسب وکارم چندی نگذشته که تصمیم گرفتم در نمایشگاهی بین المللی در حوزه فعالیتم شرکت کنم. تصمیم حضور در نمایشگاه را به صورتی گرفته ام که هنوز در شهر و کشور خودم محصولاتم فروش آنچنانی نداشته و مشتریان زیادی را به دست نیاورده ام، اما به هرحال با تهیه بسته های هدیه و نمونه ای از محصولات و کارت ویزیت کسب وکار مراحل حضور در نمایشگاه را در حال سپری کردن هستم. راهنمایی کنید که حضور سریع در این نمایشگاه آیا برای کسب وکارم خطرناک و آسیب رسان خواهد بود یاخیر؟ 

ارسال سوال 11 ماه قبل
حسین عبدالملکی
حضور کسب وکارها در نمایشگاه های بین المللی و داخلی روش بسیار خوبی برای بازاریابی و تبلیغات محصولات است، اما این حضور شرایط خاص خود را دارد و کسب وکار باید بعد از طی کردن این شرایط اقدام به حضور در نمایشگاه کند. کسب وکاری که در نمایشگاه حاضر می شود باید وضعیت خود را بسنجد که آیا توان پاسخگویی به درخواست های مشتریانی را که شاید در نمایشگاه به آن مراجعه کنند دارد یا خیر. اگر این توانایی را نداشت مطمئنا حضور در نمایشگاه برای آن آسیب رسان خواهد شد. بنابراین به کسب وکارهایی که تازه شروع به کار کرده اند، پیشنهاد می شود اول در نمایشگاه های محلی و منطقه ای شرکت و در آنجا جذب مشتری کنند و وقتی وضعیت شان بهتر شد به سراغ نمایشگاه های بین المللی بروند چون حضور بی موقع آنها علاوه بر خسارت، هزینه های مالی زیادی نیز به همراه خواهد داشت که جبران این هزینه ها برای کسب وکار سخت و دشوار خواهد بود. 

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ 11 ماه قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز