کمپین تبلیغاتی برای معرفی کسب وکار

 چندی است تصمیم به برگزاری کمپینی تبلیغاتی برای معرفی کسب وکارمان در فضای مجازی گرفته ایم. برای این منظور مشاور تبلیغاتی را استخدام کردیم. مشاور تبلیغاتی عنوان می کند که کمپینی دیجیتال را اجرایی کنیم، چون هزینه چنین تبلیغاتی کم است و کسب وکار می تواند پیامش را به مخاطبان گسترده تری منتقل کند. برای این کار ویدئوی تبلیغاتی آماده و در فضای مجازی وایرال شد. طی چند روز ویدئو طبق آمار مشاورمان نزدیک به 3میلیون بازدید داشته اما دستاورد موردنظر هنوز تحقق نیافته است. به نظرتان کجای مسیر را اشتباه طی کرده ایم و باید برای بهتر شدن کمپین چه راهکاری را اجرایی کنیم؟ 

ارسال سوال 11 ماه قبل
رضا عزیزی
فضای مجازی این روزها مورد علاقه بسیاری از کسب وکارها قرار گرفته است؛ فضایی که شاید بیشتر کسب وکارها بدون رعایت کردن اصول و قواعد آن پا به آن می گذارند و سعی  می کنند از آن بهره برداری تبلیغاتی کنند. درست است که هزینه های تبلیغاتی این فضا کمتر از تبلیغات سنتی ا ست اما به هرحال برای تبلیغات خوب باید هزینه و بودجه مشخصی در نظر گرفت، به خصوص که در فضای مجازی تولید محتوای مداوم و مفید از اهمیت زیادتری برخوردار است. بنابراین اگر کسب وکاری بدون برنامه ریزی اقدام به اکران کمپینی دیجیتال کند، جز به هدر رفتن بودجه دستاورد دیگری برای شان به ارمغان نخواهد آمد. بسیاری از برندها سعی شان بر این است که ویدئویی برای این فضا تهیه و آن را وایرال کنند و با افزایش بازدید احساس می کنند که مخاطبان به سمت شان سرازیر خواهند شد. این درحالی است که دیده شدن ویدئو توسط مخاطب با واکنش  نشان دادن آن نسبت به پیام برند فرق دارد. بارها پیش آمده برندی اعلام کرده ویدئوی تبلیغاتی اش بالای 10میلیون بازدید داشته اما بعد از بررسی شاخص های کلیدی عملکردش متوجه شده بازدیدها آنچنان برای برند نتیجه بخش نبوده است. بنابراین کسب وکارها حتما به واکنش مخاطبان شان نسبت به ویدئو توجه بیشتری داشته باشند و به سرعت از آمار بالای بازدیدشان خوشحال نشوند. 

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ 11 ماه قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز