وفادار کردن مشتریان 

مدیریت کسب وکاری را در حوزه تولید پوشاک زنانه به تازگی راه اندازی کرده ایم. برای معرفی برند، تبلیغات و شیوه های بازاریابی مختلفی را اجرایی کرده ایم و توانسته ایم گروهی از مخاطبان را به سمت برند جذب کنیم. به نظرتان آیا جذب مخاطبان می تواند ما را برای ادامه راه امیدوار کند؟ 

ارسال سوال 11 ماه قبل
محمدعلی هاشمی
برندها قبل از برنامه ریزی دقیق تر برای کسب وکارهای شان باید بدانند که چگونه می توانند وفاداری بی قید وشرطی را میان خود و مشتریان شان ایجاد کنند. کسب وکارها باید جذابیت های ایده  خود را کشف و به مخاطبان بگویند که ایده ها چه تحولی در زندگی آنها ایجاد خواهد کرد. مخاطبان وقتی ببینند برند باعث تحول در زندگی شان شده به آن وابسته می شوند و همین وابستگی باعث ایجاد ارتباطی صمیمانه خواهد شد. 
برند باید به مخاطبانش بگوید که با وجود برند چه ویژگی های به آنها اضافه خواهد شد برای مثال استیوجابز با طراحی برندش به مخاطبانش گفت که می توانند خاص و آزاد باشند و به راحتی میان هزاران مخاطب دیگر شناسایی شوند. وقتی برندی به این مرحله برسد، می تواند نسبت به بقا در بازار حوزه فعالیتش امیدوار باشد. وفاداری از لزوم بقای کسب وکارها در بازار است و برندهایی در بازار برنده هستند که مشتریان وفادارتری دارند. 
بنابراین تمامی کسب وکارها باید با دقت بسیار و از همان زمان راه اندازی به فاکتور وفاداری نگاه ویژه ای داشته باشند.

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ 11 ماه قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز