تحقیق درباره رسانه مناسب

کسب و کاری را در زمینه ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی به بانوان مدیریت می کنم و به تازگی از تبلیغات محلی برای افزایش مشتریانم استفاده کرده ام. از کجا می توانم اطمینان پیدا کنم که تبلیغات محلی مؤثری داشته ام؟ 

 

ارسال سوال یکسال قبل
مهناز صفدری
برای این کار باید برای انجام یک تحقیقات محلی برنامه ریزی کنید. ابتدا باید بازار هدف خود را شناسایی و سپس بررسی کنید که آنها بیش از همه چه رسانه ای را مورد توجه قرار می دهند. بهترین راه این است که فردی را به صورت مستقیم مسئول پرسش از مخاطبان خود کنید. 
سؤالاتی که در این زمینه باید از مشتریان بپرسید این موارد را شامل می شود: چه مجلات و نشریاتی را به صورت روزمره مورد مطالعه قرار می دهند و اشتراک آنها را خریداری کرده اند. کدام برنامه را در شبکه های تلویزیونی محلی دنبال می کنند. چقدر برای آگهی نامه ها، نشریات یا نامه هایی که به صورت رایگان در درب منازل توزیع می شود، وقت می گذارند. آیا به تابلوهای تبلیغاتی نصب شده در اطراف محل زندگی شان، یا به بروشورهای توزیع شده در سوپرمارکت های محل توجه می کنند. بیشتر در چه مکان هایی رفت و آمد می کنند. 
برای دریافت پاسخ این پرسش ها باید انتخاب مشتریان را به صورت تصادفی انجام بدهید تا بتوانید به نتایج به دست آمده اطمینان کنید و آنها را معیاری برای تصمیم گیری قرار دهید. برای تحلیل داده های تحقیقات لازم است که مقایسه ای میان اثربخشی رسانه های مختلف صورت دهید و بعد از ارزیابی هزینه رسانه ها، بابت دور بعدی تبلیغات در رسانه های محلی برنامه ریزی کنید. در مجموع بهتر است تلاش کنید رسانه هایی را مورد استفاده قرار دهید که امکان اندازه گیری و تحلیل عکس العمل های مشتریان را به شما نشان می دهد تا بهترین نتیجه را از تبلیغات خود بگیرید.

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ یکسال قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز