طراحی هویت برند

مدیر کسب و کار نوپایی هستم که به تازگی قصد طراحی هویت برند را برای سازمان دارم. در جلساتی که برای طراحی هویت برند برگزار شده است، برخی از افراد حاضر نظرات متفاوتی دارند و این موضوع باعث شده ما به جمع بندی مناسبی نرسیم. از نظر شما برای رفع این چالش باید چه اقداماتی را انجام داد؟ 

 

ارسال سوال یکسال قبل
اشکان مبینی
به صورت کلی هر یک از افراد حاضر در جلسه می توانند در هویت برند سازمان شما تأثیر بگذارند. با توجه به این موضوع باید در تلاش باشید افرادی را برای کمک به طراحی هویت برند سازمان دعوت کنید که نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشند، چون بسیاری از افراد در مراحل اولیه طراحی هویت برند سازمان بیشتر به نگاه مخاطبان توجه می کنند و این موضوع باعث می شود که نتوانند تمامی هویتی را که برای برند قائل هستند در طراحی هویت برند سازمان لحاظ کنند و صرفا تمامی ویژگی های برند را در مراحل اولیه طراحی هویت برند براساس نگاه مخاطبان بیرونی لحاظ می کنند.
از طرفی این موضوع بسیار حائز اهمیت است که هویت برند سازمان از هویت صاحبان آن کسب و کار نشأت می گیرد. با توجه به این موضوع باید افرادی که در سازمان تأثیر گذار هستند و ارزش هایی را در سازمان رواج می دهند، در فرآیند طراحی هویت برند حضور داشته باشند. 
یکی از موضوعات بسیار حائز اهمیت این است که برای طراحی هویت برند سازمان باید از مشاوران برندینگ استفاده شود که نسبت به این موضوع تسلط کافی داشته و از توانایی و تجربه طراحی هویت برند برخوردار باشند. استفاده از این مشاوران باعث می شود که فرآیند طراحی هویت برند زود تر به جمع بندی برسد و اختلاف نظر ها مدیریت شود.

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ یکسال قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز