طراحی کارکتر

کسب وکاری را در حوزه  آی تی مدیریت می کنم. چندوقتی ا ست در جهت برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی تصمیم به انتشار تعدادی پیام آموزشی گرفته ایم. مشاور کسب وکار پیشنهاد طراحی کاراکتری را در این باره داده و عنوان می کند که اگر پیام ها از زبان کاراکتر به مخاطبان منتقل شود، تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت. به نظرتان این پیشنهاد در جهت افزایش اثربخشی پیام ها می تواند اثرگذار باشد؟ لطفا دراین باره راهنمایی کنید

ارسال سوال یک هفته قبل
محسن اسدی
کاراکتر شخصیتی مجازی است که برندها برای برقراری ارتباط بهتر با مخاطبان شان آنها را طراحی می کنند. کاراکترها باعث ارتقای هویت بصری برند در میان مخاطبان نیز خواهند شد. کسب وکارها باید دقت داشته باشند که کاراکتر دقیقا با شرایط و ویژگی های برندشان هماهنگی داشته باشد و طراح حین طراحی شخصیت برند را از تمامی جهات در نظر بگیرد برای مثال اگر برند شخصیتی جدی دارد، نباید از کاراکتری فانتزی و شوخ استفاده کند چون در این حالت به برند خود ضربه می زند.
نکته قابل توجه در طراحی کاراکتر زمینه محیط سازی برای آن است. محیط سازی یعنی قرار دادن کاراکتر تبلیغاتی در محیط های گرافیکی مختلف. فایده انجام این کار برای یک برند انتقال حس شادابی و به روز بودن آن است و همین موضوع باعث تاثیر گذاری هرچه بیشتر برند در ذهن مخاطب می شود برای مثال کاراکتر موردنظر باید توانایی غمگین و شادشدن را داشته باشد تا ارتباط صمیمانه تری را با مخاطبان برقرار کند. به هرحال طراحی کاراکتر اگر مراحل درستی را طی کند به برند کمک زیادی خواهد کرد.

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ یک هفته قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز