معضل بازاریابی کسب و کار در شبکه های اجتماعی

صفحه ای را در یکی از شبکه های اجتماعی برای کسب و کارم راه اندازی کرده ام، اما به جای اینکه کمکی به ارتقای وضعیت کسب و کارم کند، به محلی برای انتشار اخبار حاشیه ای و انتقادهای بعضا غیرمنطقی مشتریان تبدیل شده است. توصیه می کنید این صفحه را ببندم یا راه حل دیگری را پیشنهاد می کنید؟ 

 

 

ارسال سوال یکسال قبل
احمد احسانی فر
در جوامع امروزی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی و توسعه و رونق هر کسب‌و‌کاری حیاتی است و به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم که صفحات خود را در شبکه‌های اجتماعی ببندید. با این‌حال، این شیوه از بازاریابی هم مانند دیگر شیوه‌های بازاریابی فوت و فن‌های خاص خودش را دارد که باید رعایت شود. 
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نسبت به سایر شیوه‌های بازاریابی جدیدتر است و متخصصان کمتری دارد. متاسفانه بسیاری از شرکت‌ها بدون توجه به ظرایف این موضوع و نکات تخصصی آن، خودشان اقدام به راه‌اندازی و اداره صفحاتی می‌کنند که عقلانی نیست. توصیه می‌کنیم یک متخصص در امر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را استخدام کرده و صفحات خود را براساس پیشنهادهای او اداره کنید. حتی می‌توانید اداره این صفحات را هم به خود این کارشناس بسپارید. اگر به خاطر مسائل مالی امکان استخدام این فرد را ندارید، حداقل کاری که می‌توانید بکنید این است که به مقالات متعددی که در این زمینه در اینترنت وجود دارد، مراجعه کنید و توصیه‌های آنها را به کار ببندید. 
در ضمن نگران انتشار انتقادات مشتریان در صفحه شبکه اجتماعی خود نباشید و سعی کنید با صبر و حوصله پاسخ‌های مناسب را درج کنید. مطمئن باشید که در این شرایط مخاطبان و مشتریان شما اعتماد بیشتری به شما خواهند داشت. 

همچنین شما می توانید نسخه شنیداری این پرسش و پاسخ را دریافت کنید:



گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ یکسال قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز