تبلیغات بی نتیجه

چند ماهی است که تعدادی آگهی چاپی را در چند نشریه محلی منتشر کرده‌ام. این اقدام تاثیر چندانی در افزایش فروش شرکت نداشته، به نظر شما اشکال کار کجاست؟

 

ارسال سوال یکسال قبل
امیر جوان
چند اشکال ممکن است وجود داشته باشد. نخست اینکه احتمال دارد برای هدف افزایش فروش نشریه مناسبی را انتخاب نکرده باشید؛ دوم اینکه ممکن است، اساسا رسانه مکتوب برای شما مناسب نباشد؛ سوم اینکه ممکن است طراحی آگهی شما خوب نبوده باشد.
پیشنهاد می‌کنیم برای طراحی آگهی با یک مشاور مشورت کنید. شعار و متن آگهی بسیار مهم است. همچنین از نظر گرافیکی بسیار مهم است که آگهی شما جذاب باشد. با یک طراح خوب مشورت کنید.
بسیاری از افراد صفحه‌های نشریه‌های چاپی را ورق می‌زنند و از آگهی شما عبور می‌کنند. تصور نکنید افراد با دقت تمام صفحه‌های یک نشریه را مطالعه می‌کنند و به همه جزییات توجه نشان می‌دهند. 
باید از نظر بصری و کلمات انتخاب شده نهایت جذابیت رعایت شده باشد. تاکید می‌کنیم که به نظریه‌های کارشناسان فنی در این خصوص توجه کنید. برای انتخاب رسانه نیز دقت کنید. اگر کالای شما متکی به فروش تلفنی است باید حتما از رسانه‌های چاپی استفاده کنید که فضای کافی برای ارائه توضیحات  وجود دارد. 
اما اگر فروش شما از طریق نمایندگی‌ها و فروشگاه‌هاست شاید تنها یک پیشنهاد خاص مثلا تخفیف دوره‌ای یا فقط یک یادآوری از طریق پیامک بهتر عمل کند. برخی اوقات که رقابت، جدیت و اعتبار فروشندگان اهمیت پیدا می‌کند، شما هم باید با تبلیغات گران‌قیمت‌تر، اعتبار خود را نزد مشتریان افزایش دهید، به طوری که وقتی فرد به فروشگاه مراجعه می‌کند، کالای شما را به جای کالای رقیب بخرد. در این شرایط استفاده از تبلیغات محیطی در مکانی که شما موردنظرتان است، بهتر جواب می‌دهد. 

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ یکسال قبل
درود بر شما دوست گرامی. مهمترین دلیل این مساله این است که شما رسانه انتخاب کرده اید بجای اینکه استراتژی تبلیغاتی خود را دقیقا تعریف کنید و بر اساس آن رسانه های مورد نظر مانند نشریات که یاد کردید را انتخاب نمایید. البته این مساله در خیلی از برندهای معروف کشور هم رخ می دهد. برای اینکه تبلیغات اثربخش باشد ، باید اول اهداف آن مشخص شود. سپس بر اساس اهداف تعیین شده بودجه بندی و در مراحل بعدی انتخاب رسانه و پیام مد نظر قرار گیرد. اما ما گاهی دچار این اشتباه می شویم . در مورد رسانه تصمیم می گیریم و آن را انتخاب می کنیم و اکثرا با محتوایی کم اثر آن را به در مقابل دید بازار هدف ( البته اگر بازار هدف آن رسانه را ببیند) قرار می دهیم. امیدوارم در کسب و کار خود موفق باشید.
ارسال پاسخ یکسال قبل

با ما در ارتباط باشید

021.86073296

021.86073309

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز