مدیر اداری خوب - کلینیک کسب و کار

مدیر اداری خوب

به تازگی مدیر اداری یک شرکت موادغذایی شده ام، اما با شیوه های مدیریت آشنا نیستم. شما چه راهکارهایی برای مدیریت کارکنان پیشنهاد می کنید؟ 

ارسال سوال یکسال قبل
ناشناس- مخاطبان فرصت امروز
برای اینکه بتوانید بر امور کارکنان نظارت داشته باشید در وهله اول آنها را بشناسید. شناخت از زندگی، خانواده، وضعیت معیشت و علاقه مندی به کار می تواند در تصمیم گیری ها بسیار به کار آید. دوم اینکه اگر انتقادی یه کارمندی دارید با او شخصاً و به آرامی و مهربانانه مطرح کنید. هیچ گاه در جمع کارکنان از او انتقاد نکنید. سوم، با کارکنان در زمینه های مختلف مشورت کنید. با این کار آنها خود را در سود و زیان شرکت سهیم می دانند. چهارم، همیشه یکی از ویژگی های مدیر موفق این است که شنونده خوب حرف های کارمندانش باشد. پنجم، به هر کدام از کارمندان یک مسئولیت بدهید و در قبال این مسئولیت از آنها کار بخواهید. ششم، به کارکنان خود اعتماد کنید تا آنها نیز به شما در انجام کار اعتماد کنند. هفتم کارمندان را در جمع تشویق کنید. تشویق باعث می شود تا شوق و انگیزه فرد برای تلاش و فعالیت بیشتر شود. هشتم، هر وقت در کاری یا تصمیمی مرتكب اشتباهی شدید به اشتباه خود اعتراف كنید. نهم اینکه برای کارکنان در گفتار و کردار نمونه باشید. آنها دوست دارند رفتار و گفتار شما را سرمشق خود قرار دهند. و دهم اینکه همیشه به کارکنان برای جبران اشتباه فرصت دهید.
ارسال پاسخ یکسال قبل

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی