تبلیغات بی فایده - کلینیک کسب و کار

تبلیغات بی فایده

چند وقتی است که برای طراحی تبلیغات شرکت به یک آژانس تبلیغاتی مراجعه کرده‌ام. کمپین‌هایی به پیشنهاد این آژانس در چند مرحله به اجرا درآمده که تاثیری در فروش شرکت نداشته است. وقتی دلیل این مسئله را از مدیر آژانس می‌پرسم، می‌گوید تبلیغات فعلا در مرحله برندینگ است و نباید منتظر تاثیرگذاری سریع آن بر فروش شرکت باشید. شک دارم که باید همکاری‌ام را با این آژانس ادامه بدهم یا نه، لطفا من را راهنمایی کنید. 

ارسال سوال 3 سال قبل
منصوری

اگر شما از ابتدا برای آژانس تبلیغاتی، هدف خود یعنی افزایش فروش در کوتاه‌مدت را به دقت تشریح کرده و مسئولان شرکت هم هدف شما را تایید کرده باشند و بعد به شما پاسخ بدهند که الان مشغول برندینگ هستیم و شما باید صبر کنید، یعنی با شما صادق نبوده‌اند و ضروری است که آژانس خود را تغییر دهید، اما بعید به نظر می‌رسد موضوع به شکل مذکور باشد. احتمالا یا شما هدف را به دقت توضیح نداده‌اید یا آژانس به شما پیشنهاد کرده که چه مسیری را طی کنید و شما برداشت درستی از مراحلی که باید طی شود، نداشته‌اید. پیشنهاد می‌کنیم با یک کارشناس تبلیغات دیگر مشورت کنید و نظر وی را بدون آنکه اشاره‌ای به آژانس قبلی بکنید، درباره مراحلی که باید طی شود تا فروش شما افزایش یابد، جویا شوید. اگر نظر وی نیز این بود که شما ابتدا نیاز به برندینگ دارید و سپس تبلیغات فروش‌محور، آنگاه خیالتان راحت می‌شود که مسیر انتخاب شده و آژانس تبلیغاتی شما مناسب است.
نکته آخر آنکه در دنیای کنونی بدون آنکه برند شوید، نمی‌توانید با دیگران رقابت کنید و جایگاه خوبی در بازار داشته باشید. بنابراین ارزش تبدیل شدن به یک برند را بدانید و تمرکز روی برندینگ را کم‌ارزش نشمارید. کمی صبر و حوصله به خرج دهید تا در میان‌مدت فروش شما افزایش یابد. در عوض فروش شما پایدار خواهد بود و جایگاه شما در بازار مستحکم خواهد شد.

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ 3 سال قبل

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی