معضل انتخاب رسانه - کلینیک کسب و کار

معضل انتخاب رسانه

صاحب یک کسب و کار محلی هستم و قصد دارم خدمات خودم را در محدوده فعالیتم معرفی کنم. هر روز برای تبلیغ در رسانه های مختلف پیشنهادهای مختلفی به من ارائه می شود، اما نمی دانم کدام یک برای من مفیدتر است، درصورت امکان مرا راهنمایی فرمایید. 

ارسال سوال 3 سال قبل
فائزه رحمانی

به طور قطع رسانه‌هایی که مخاطب آنها در همان محدوده فعالیت شما قرار دارند، بسیار مناسب‌تر هستند، زیرا هزینه کمتری دارد و شما می‌توانید مدت زمان بیشتری با یک بودجه مشخص تبلیغات خودتان را ادامه دهید. رسانه‌هایی که گستره آنها کل سطح یک شهر یا کشور هستند قیمت بالایی دارند و افرادی تبلیغ شما را خواهند دید که هیچ‌گاه مشتری شما نخواهند شد، بنابراین از تبلیغ در روزنامه‌ها و بیلبوردهای بزرگراه‌ها و حتی صدا‌و‌سیما و همچنین تبلیغ در فضای مجازی خودداری کنید. بهترین تبلیغ برای شما تابلوها و لم پست‌های محدوده فعالیت شما و همچنین تبلیغات در پیک‌های محلی است. البته استفاده از پیامک هم می‌تواند مفید باشد، به شرط اینکه از ارسال آن به شماره همراه افرادی که در محدوده کسب‌و‌کار شما زندگی می‌کنند مطمئن باشید. در هرصورت این روش ریسک دارد زیرا اطمینان از این موضوع آسان نیست. برخی از تبلیغات مدرن تصویری هم وجود دارند که در سوپرمارکت‌ها انجام می‌شوند. این نوع تبلیغات هم می‌توانند برای شما مفید باشند.

همچنین شما می توانید نسخه شنیداری این پرسش و پاسخ را دریافت کنید:

 

 

گروه مشاورین روزنامه فرصت امروز

شماره تماس : 86073296-021

ارسال پاسخ 3 سال قبل

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی