تخفیف از راه جایزه - کلینیک کسب و کار

تخفیف از راه جایزه

مدیر فروش یک شرکت در حوزه غذاهای آماده هستم و قصد دارم برای فروش بیشتر از استراتژی تخفیف استفاده کنم. به نظر شما آیا ارائه چند بسته به عنوان جایزه به همراه بسته خرید مشتری می تواند روش تخفیفی مؤثری باشد؟ لطفا مرا راهنمایی کنید که چگونه تخفیف بدهم تا منجر به نتیجه مثبت در فروش شود؟ 

ارسال سوال یکسال قبل
ناشناس- مخاطبان فرصت امروز
یکی از راه هایی که معمولاً شرکت ها برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش انجام می دهند استفاده از استراتژی تخفیف است. تخفیف از راه های مختلفی ممکن است انجام شود. یکی از راه ها این است که معمولاً شرکت ها در هر کارتن از محصولات خود تعدادی هم به عنوان رایگان قرار می دهند تا مشتری برای خرید ترغیب شود، اما باید توجه داشته باشید که این روش باید با دقت انجام شود و اصول و قواعدی دارد که اگر رعایت نشود می تواند منجر به شکست شود ولی در صورتی که تمام قواعد رعایت شود می توان از این ابزار به عنوان یک ابزار تأثیر گذار استفاده کرد. توصیه من به شما این است که از تخفیف برای نشان دادن قدردانی از مشتری استفاده کنید نه برای نگه داشتن او. اگر شما به طور بی رویه به مشتریان جایزه خرید بدهید این کار می تواند باعث شود که نظم بازار به هم بریزد و منجر به ضرر شرکت خواهد شد. مشتریانی که خودشان درخواست کاهش قیمت می کنند به این معناست که برای کار شما اهمیتی قائل نیستند و به دنبال این هستند که ارزان ترین شرکت را انتخاب کنند. حتی اگر شرکت شما برنامه ای برای ارائه تخفیف دارد لازم نیست شما حتماً از قبل مشتری را آگاه کنید، زیرا مشتری این نتیجه را می گیرد که شرکت شما می تواند همان محصول را با همان کیفیت و مقداری با هزینه کمتری تولید کند و در این صورت برگشت به حالت قبل کاری دشوار خواهد شد. سعی کنید تنها در صورتی تخفیف بدهید که از رسیدن به اهداف درآمدی تان مطمئن هستید.
ارسال پاسخ یکسال قبل

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی